Aktive og vigtige udvalg i Gefion

19. januar 2021 21:49 , af Camilla Dam

Der er brug for alle, også dig!

For at give medlemmerne større indflydelse på det, der sker i klubben, og for at trække på de mange ressourcer og ideer medlemmerne har, er der nedsat en række udvalg, der varetager forskellige opgaver.

Du kan nedenfor kort læse om de forskellige udvalgs opgaver. Hvis du vil vide mere om udvalgenes arbejde og/eller vil bidrage i en periode med udvalgte opgaver, så kontakt en fra udvalget.

Ro- og turudvalget

Arbejder for et bredt og varieret udbud af ture og roaktiviteter for klubbens medlemmer og planlægger fx klubture, weekendture m.m.

Medlemmer: Lotte, Lene, Jytte A og Sofie

Uddannelsesudvalget

Arbejder for, at klubbens medlemmer sikres en tidssvarende uddannelse, herunder de fornødne styrmandskundskaber Medlemmer: Marianne D, Joan og Lone L

Materialeudvalget

Arbejder for, at Gefions både og bådhal er i god stand. Udvalget står bl.a. for bådhold til vedligeholdelse og planlægning af arbejdsdage i bådhallen Medlemmer: Marie, Dorthe V, Lone S, Tove, Thelma, Heidi og Pernille

Kommunikationsudvalget

Arbejder for kommunikationen internt i klubben og eksternt samt for at profilere klubben udadtil. Udvalget står bl.a. for klubbens hjemmeside, rokort, pjecer og Gefionposten.

Medlemmer: Camilla og Ulla

Arrangementudvalget

Koordinerer, planlægger og informerer om arrangementer i klubben, fx cafeaftener, lagkageroning og nytårsbrunch. Medlemmer: Heidi, Krista, Lisbeth Kette, Birgit Olsson, Lene Holmberg, Annemette Olesen og Pernille.

Hus og have udvalg

Arbejder for, at Gefions klubhus og have er i god stand. Udvalgets medlemmer sørger bl.a. for opfyldning i køkken, at haven holdes pæn og den årlige rengøringsweekend. Medlemmer: Kirsten H, Pernille, Pia W, Ruth, Kirsten R og Joanna.

Bestyrelsen v/Ulla