KONTINGENT

Aktive roere: 300 kr. pr. måned.
Passive medlemmer: 300 kr. om året.
Gefions Venner: minimum 100 kr. om året.

Deltagelse i roskolen er gratis, men du skal betale 4 måneders kontingent forud - det vil sige 1.200 kr., når du melder dig ind.

Leje af ét skab i omklædningen koster 100 kr. årligt.

Unge under uddannelse og medlemmer over 67, som ikke ror mere, kan søge bestyrelsen om nedsat kontingent.

Betaling

Ved kontingenter indbetales til Gefions bankkontonr. er i Danske Bank: 1551-5427568.

NB! Man får ikke fremsendt girokort og skal selv sørge for sin månedlige kontingentbetaling.

Tekst til fast bankoverførsel

Det vil være en stor hjælp, hvis alle kontingentbetalinger oprettes som faste, automatiske bankoverførsler den 1. i den måned, der passer med det betalingsinterval, du ønsker.
Benyt da gerne en fast tekst a la: ”år 2024/kont”,”kvt.2024/kont”, ”2md.2024/kont”, ”1md.2024/kont”.

Og skabsbetaling oprettet for sig med tekst afhængig af antal: ”1x skab 2024”.

Det er ikke nødvendigt at bruge kommentarfeltet til dit navn, det får vi automatisk med.

På forhånd mange tak,
kasserer Kirsten og bogholder Gitte

Roklubben Gefion blev stiftet i 1940

Vi er en af de 6 tilbageværende dameroklubber i Danmark.

Vi er ca. 100 medlemmer i alderen fra 23 til 85 år og vil glæde os til at byde dig velkommen i vores klub.

For os er det vigtigt at hygge os og have det sjovt, når vi er sammen. Derfor spænder vores arrangementer vidt, og alle bidrager til sæsonens indhold og form.

Vi deltager også i mange ture med andre klubber og styrker vores netværk med roere i ind- og udland.

Vores historie begyndte, da datidens mænd mente, det var for fysisk krævende for kvinder at ro. Men heldigvis fandt datidens stærke kvinder andre veje til den fantastiske rosport ved at oprette egne klubber. Og så roede de i øvrigt nordpå lørdag efter arbejde og mødtes med de mandlige roklubber.

Her får du hele vores fine historie.

Multilingual rowing club

Apart from hearing a lot of Danish on board you'll currently be able to speak English, German, Polish, Icelandic, Norwegian and Faroese too.
Feel free to talk your own languate, you just have to learn the rowing commands in Danish - here's a bit of help in the pronounciation.

Gefions venner

Støtteforeningen blev stiftet den 2. juni 1965.

Foreningens formål er "at være bindeled mellem Roklubben Gefions tidligere og nuværende medlemmer, og derved holde interessen for denne klub vedlige, samt på anden måde støtte klubben".

Gefions Venner er en aktiv støtteforening, der afholder velbesøgte arrangementer året rundt. De har gennem årene støttet Gefion med mange midler og gaver.

Alle kan blive medlemmer af foreningen. Kontakt en fra bestyrelsen for at høre nærmere.
Formand: Mona Sillemann, tlf. 3259 1618