Køb klubtøj efter dit behov

11. november 2021 18:30 , af Camilla Dam

I stedet for at indkøbe klubtøj én gang om året har Heidi lavet en aftale med online-sportsforretningen Sportyfied, så vi hver især kan gå på nettet og købe tøj efter behov. Det er nemt både for klubben og for dig.

Når du bruger dette link, ser du automatisk det tøj, som er udvalgt som vores klubtøj. Og der kommer naturligvis Roklubben Gefions logo på.

Her er T-shirts med korte og lange ærmer, soltop, tights i korte, mellem og lange versioner, jakker og hættetrøje, skiundertrøje, kasketter og halsedise (ja, sådan staves den, selvom det ikke giver mening).

Butikken fungerer som enhver anden netbutik - du vælger størrelse og antal, lægger i kurven og går til betaling. Her kan du betale både med kort og mobilepay.

Ifølge deres handelsbetingelser er forsendelsen gratis, hvis du vælger en såkaldt GLS-pakkeboks, men du kan også cykle til Brøndby og hente det selv. Ellers koster det lidt at få tilsendt.

Bemærk, at tøjet ikke kan byttes, fordi der er vores logo på. Men mon ikke, der er en anden i klubben, du kan videresælge størrelsen til.