HJÆLP! 37 skabe med lås uden navn ...

17. februar 2024 13:32 , af Camilla Dam

Møder du ind til dit skab med en seddel, hvorpå der står EJER? skyldes det, at skabet hverken har et navneskilt eller er registreret til et navn i diverse lister / medlemsprofiler.

Og nu skal der altså ryddes op i det. Det er temmelig kikset, at vores nye medlemmer må tage til takke med skabe i nederste eller øverste række, når der fx er 18 mulige midterskabe, som måske bare skal brydes op og tømmes.

Vil du ikke nok:
  • Kigge på listen, hvis du kan huske dit skabsnummer? Og så sende mig en mail med navn og nummer + M(idt), N(ederst) eller Ø(verst), så vi kan ajourføre skabslisten
  • Sætte navn på dit skab / dine skabe - sedler ligger klar ovre i vindueskarmen til højre for badet
  • Som nabo til et EJER?-skab, sende mig en mail, hvis du ved, hvem ejeren er/var?

Det ville være fedt, hvis vi kunne få styr på det snarest. Men jeg skal nok advare på forhånd om, hvornår jeg begynder at klippe låsene fra en ende af :-)

Mange hilsner

Camilla - klik, find, mail ;-)

Vedhæftede filer